ВВД продължава да иска трансфер

но е много по-сдържан

Скай спортс цитират интервю, което Фокс спортс са взели от Върджил Ван Дайк в Холандия.

Според Скай, защитникът е казал:

Доволен съм, че отново съм здрав и мога да дам 100%.

Не съжалявам за нищо. Разбира се, аз исках да се изкача едно стъпало по-нагоре, но Саутхямптън не желаеха да ме продадат. Но аз съм професионалист, следователно ще дам всичко от себе си на клуба.

В средата на сезона може би ще видим какво ще бъде възможно [да се направи по трансфера].

Заключение: ВВД не спира да желае трансфер (разбираемо), но и е възприел тактика да не престава да говори за това (интересно).

Преди да го клеймим, обаче, си струва да отбележим, че той остава открит. Не се крие, не извърта, не променя позицията си. Което не означава, че няма да даде на Светците нужното, докато е с техния екип.

Иска ли ни се или не, това е ситуацията. Професионално и без целуване на клубната емблека. ОК, така да бъде. Пък да видим кога ще се броят футболистите (защото пилците, както знаем, се осчетоводяват наесен). Сотон!

One thought on “ВВД продължава да иска трансфер

  1. Всеки читав треньор (меринджей) като сега е модерно ще го закове на скамейката! Ти, да му плащаш заплата, лечение, възстановяване, допълнителни премии от финали (което е взел със сигурност) и този да говори като пиян с „оная си работа“ ми се струва доста нагло? Ок, то явно целият отбор върви на провал при положение, че нямаме адекватен треньор и централният защититник започва да дърдори, колко е професионален при положение, че падаме? Ами вместо Саутхамптън нека отборът стане…. ВВД f.c и да играмем демонстративни мачове. Може и треньор да стане Гаргалчо, да го питаме всички: Защо така бе, кажи честно?

Вашият коментар

